Home > Blogs en meer > Referenties > wat de RCA methode betekent voor Indaver
Indaver refFoto

Wat de RCA methode betekent voor Indaver

17-05-2016 Indaver past met succes de RCA methode van CoThink toe; hogere beschikbaarheid, hogere betrouwbaarheid en lagere kosten.

Sinds 2014 is CoThink actief betrokken bij het reduceren van storingen op de site Antwerpen van afvalverwerker Indaver. Door op maat gemaakte trainingsprogrammaโ€™s is de RATIO-aanpak met CoThink Event Mapping en ProbleemAnalyse de way-of-working geworden. In dit interview vertelt Wim de Vadder meer over de resultaten die hij boekte samen met onze ondersteuning.

Bekijk wat medewerkers van Indaver zelf ervaren omdat ze werken met de RCA methode.



Meer

Snel resultaten met Problem Solving trainingen bij OMRIN

04-12-2020 Het bedrijf Omrin (Fries voor โ€˜kringloopโ€™) zet zich in om afval optimaal in te zamelen, grondstoffen terug te winnen en duurzame energie te produceren. Ze doen dit met succes voor gemeenten, bedrijven en instellingen in noord-midden Nederland. Zo'n 30 medewerkers volgden een problem solving training om gestructureerd storingen aan te pakken en te voorkomen.

stora enso kln

300 nieuwe Problem Solvers bij Stora Enso Langerbrugge

20-04-2018 Stora Enso Langerbrugge vlakbij Gent is een papierfabriek die gerecycleerd papier voor kranten en magazines maakt, op basis van 100% afvalpapier. Om de processen en installaties optimaal te benutten zijn ze gestart met een Lean programma. Een van de onderdelen is gestructureerd problemen oplossen รฉn voorkomen met Root Cause Analyse.

asml2

ASML Troubleshooting

03-02-2016 ASML is marktleider op het gebied van lithografiesystemen voor  halfgeleiderfabrikanten. Het bedrijf ontwerpt, ontwikkelt, bouwt en onderhoudt wereldwijd de machines waarmee haar klanten voorop blijven lopen. Voor een optimale service aan de klanten, is effectieve customer support essentieel.